Followers

Saturday 13 October 2012

Assalam , fuh fuh , berhabuk blog aku nih . banyak cerita, tapi aku malas nak cerita . dah tuh kenape tak delete blog ? sebab follower gua ramai , penat kumpul . thanks for following my blog ,you guys DAEBAKK :)

KOREA tajuk hari ini ,masa aku form five,mama aku kata kalau perangai aku skema macam jiran sebelah,tak saketkan hati beliau , beliau akan bagi kelepasan menghantar aku ke negara bendera bulat merah biru itu. konklusi , aku memang baikk , baikk sangat.tapi kenape sampai sekarang tak hantar-hantar?HARAPAN ku hancuss ~



gua dah plan , first thing bila sampai Korea, gua nak sujud syukur .second, nak tangkap gambaw bebanyak.thirdly,makan sampai kenyang *yang HALAL itu penting .fortly ,nak jumpe err err IDOL ?lastly, memang semua yang aku list ini,tak akan tercapai . -.-

No comments: